Monday, March 21, 2011

jangan menyusahkan....

assalamualaikum...
apa khabar sume? moga diberkati allah selalu..
hari nak kongsi pasal perasaan dapat tau result test 1 QMT(subjek kira2)... huhuhu
aku x tau apa lagi apa yang x cukup, dah study sungguh2, buat latihan, x study last minute..
hasilnyer 53/100 jerk..bukan aku x bersyukur tapi....huhuhuhu
dalam kelas aku 10 orang jerk yang lulus dari 26 orang...lecturer aku apa lagi membebel la..
"saya x reti mengajar ker?","kamu semua x faham ker apa yang saya ajar?","apa saya nak jawab ngan KP kamu nnti"..."awak sumer ni nak mengulang subjek ni ker, tolong la berubah,kalau x awak akan menyusahkan diri sendiri(sbb kena mengulang), ,menyusahkan saya(risau sumer markah asyik merah jerk+apa nak jawab ngan KP nnti), nyusahkan kawan2 saya(kalau kene mengulang mesti r jumpa lecturer len sem depan), nyusahkan KP,

lecturer aku ni memang membuka mata n minda aku n buat aku risau sangat2...

agak kecewa ngan result, so petang tu dlm pkul 3 lebih kuar g DP makan2 n tgk wayang cite i'm no 4,agk best r...

konklusi di sini, utk TEST 2 nnti aku akan buat lagi baik dr test 1!!!!
cukuplah sekali dapat markah macam tu...
mungkin ada hikmahnyer...
:)

No comments: