Wednesday, April 22, 2015

1 TAHUN 23 HARI

assalamualaikum wbt

rutin update blog setahun sekali..hahaha
hope semua sihat n ceria selalu..
apa yang aku rasa bila kerja di KOSPEK ialah........
1- mestilah rasa bersyukur ada majikan yang nak amik aku bekerja..
2- BANYAK LAGI YANG PERLU DI IMPROVE..memang sedar diri.. koperasi satu entiti yang berbeza..apatah lagi HR practices nya bercampur..gov ada swasta ada..pening la jugak.,, management under aku yang banyak sangat perlu diimprove...
3- bab ketelitian- mmg perlu di baiki lagi sebaik mungkin..
4-Firm - xde dalam diri aku lagi..hak3..(actually benci org assume aku firm.mayb dowg dengar suara aku yang mcm lelaki ni terus expect aku jenis firm..puii...hate it!!!! apapun kualiti ini sedang diimprove tahap siput..hahaha..bila org expect something kat ko, n ko x achieve pun expectation tu..salah ko ke?? sapa suh expect tinggi2..hak3..bengong sungguh..(walaupun macam tu aku ambil maklum..tp untuk jadi firm kena amik masa bertahun-tahun)
5- dikelilingi melayu- hurm...malas nak ulas..hak3..
6- apa yang aku lihat dulu, aku buat sekarang (time keje JAKIM selalu tgk boss g solat dhuha n ngaji tiap2 pagi.)
7- kalau dulu kalau kena marah slalu rasa down sebulan..hak3 sekarang lepas kena marah akan nyanyi n senyum n ketawa..(dlm hati sapa taw)

doakan aku sentiasa sukses, dipermudahkan urusan jodoh dan dimurahkan rezeki..moga suatu hari nanti aku dapat berkhidmat dengan kerajaan..amin...

No comments: