Sunday, October 27, 2013

Rezeki yang senantiasa ada :)

assalamualaikum..selamat pagi semua..moga senantiasa sihat dan ceria selalu...hari ini terpanggil untuk menulis selepas beberapa lama tidak mengupdate blog terchenta ni..bukan apa tahap kemalasan serta tiada line internet antara faktor menyebabkan blog aku ni bersawang..hahaha..

last update semasa bergelar pelajar dan kini aku sudah mendapat title pekerja (Pekerja Sambilan Harian) di JAKIM.....walaupun hanya pekerja sambilan tidaklah aku membuat kerja sambil lewa, start kerja hari tu hujung bulan April..dan sekarang sudah nak masuk bulan November..alhamdulillah rezeki di JAKIM senantiasa ada..kalau ikutkan tamat kontrak 23/10 dan aku beruntung disambungkan kontrak lagi 3 bulan serta dinaikkan ke gred N27 ..syukur pada Yang Esa....

seronok bekerja di bahagian Pengurusan Sumber Manusia serta menambahkan lagi pengetahuan aku tentang sektor kerajaan ni..^_^ dan merasa bantuan kewangan khas RM500..hihiihi...

Walaubagaimanapun, perasaan risau selalu ada selagi tidak mendapat pekerjaan tetap..prfffff...>_< Terkini, aku apply jawatan kosong UiTM..tiada lagi panggilan untuk temuduga..hope nama aku adalah...umur makin meningkat, pakwe pun xde lagi..keje tetap xde...hope tahun 2014 tahun gembira buat aku.. semestinya aku mahu melihat kedua orang tua ku gembira dan dapat juga aku membantu apa yang patut..:)

No comments: