Wednesday, February 9, 2011

H.A.T.I. n P.E.R.A.S.A.A.N

assalamualaikum...
boleh dikatakan agak lama aku x jenguk blog aku neyh..hehehehe..
aku pun x taw ntah apa mimpi aku mlm tadi sampai entry aku kali ni melibatkan hati n perasaan..
ngeeee~~~
apa beza hati n perasaan???? "aku punya hati dan perasaan, takkan semudah tu kau menidakkan apa yang aku rasa?" hahahahaha....mungkin korang pernah dengar dialog nie kat TV...ecececeh...
jiwang bebenor aku untuk entry kali nie...

aku pernah berjanji ngan someone yang aku akan tunggu dia(ah...sudah...sah aku dalam mode yang jarang aku aktifkan :P)tapi dia x pernah kata dia suka kat aku, sayang kat aku..aku jerk slalu cakap kat dia, aku suka n sayang kat dia...umur makin meningkat n aku x suka!!!..huhuhu...
bila umur makin meningkat banyak perkara yang difikirkan termasuklah pasal relationship..susah la nak pikir-pikir ni....kan best balik ke zaman kanak-kanak..
x payah berfikir macam skunk...huhhuhuu..tapi sampai bila xnak fikir, nak lari dari sumer perkara nie???? arghhh...kusut betul la...

jadi, apa yang boleh dibuat redha je r sememangnye ko dah besar panjang cik aida farhana...
alolololo....klakar pun ada,cuak pun ada :D biar je lah...

No comments: