Friday, January 7, 2011

~Tentang UiTM Kampus Bandaraya Melaka(KBM)~

assalamualaikum...
dah lama x update blog ni...sibuk sikit selama seminggu..sorry la k..skunk ni br ada kesempatan untuk meluangkan masa ngan blog aku ni..bila orang tanya "apa perasaan jadi warga KBM?" hmm..perasaan aku bila orang tanya oklah jugak..tapi still membandingkan ngan tempat yang lama..n semestinyer tempat yang lama NO 1 dalam hati aku ni....hehehehe

pasal kelas aku plak..klu diikutkan KP kteowg pelajar baru masuk kelas B, tapi ada satu mlm tuh aku dapat mesej dr nombor x dikenali menyatakan aku kena masuk kelas A..perasaan aku time tu sgt down..penat kowt buat jadual waktu lawa2...n yang plg geram aku sowg jerk budak sgamat..kawan2 aku yang len mcm raja,hasmira,yan n darlina x terpilih pown..huhuhuuhuhu..
bila dah masuk kelas oklah, n aku sowg2 kena survive duk kelas A, kawan2 len yang terpilih masuk kelas A ada geng masing2..hmm...
biarlah..nnti lama2 aku biasa r....huhuhuhu

malam tadi aku,ika n sera dinner kat luar n bila dah selesai makan kteowg berjalan2 lah di kawasan sekitarnyer..x dinafikan bandaraya melaka sangat indah dimalam hari..tempat dituju oleh kteowg ialah ferris wheel...
tp kteowg x naik pown ferris wheel tu, kteowg naik pirates ship.. geli perut aku dibuatnyer..ketawa x yah citer..riuh sekali..harga tiket RM5..
berbaloi la jugak..sampai menangis aku dibuatnyer coz ketawa overdose..
hahahhahaha...n plg best kteowg bertiga je yang naik kapal tuh..


gambar nie cari kat google jerk coz xder camera..hehehehe.. nak guna hp x cantik gambarnyer..huhuhuhuhu kalau ada camera comfirm aku snap byk2..

sampai sini dulu, len kali story lagi...kepada sumer apa2 pekerjaan yang kiter buat,buatlah bersungguh-sungguh k..
:)
p/s: no x dikenali itu rupanyer KP course aku...huhuhuh

No comments: