Thursday, December 30, 2010

JAMBORI KOMANDER KESATRIA 2010 YANG TERBAIK!!!!

seperti yang telah dijanjikan nk sambung kisah aku g jambori ni yang banyak buat aku terfikir,terkesima,terkejut,gembira,sedih,takut dan 1001 lagi perasaan....

~JAMBORI KOMANDER KESATRIA 2010~


semua acara yang dipertandingkan kteowg mendapat tempat...
untuk acara EOQ mendapat tempat kedua
untuk acara PROLOQUE mendapat tempat ketiga
untuk acara rempuh halangan mendapat tempat kedua
untuk pertandingan kawad kaki xder rezeki kali ini..huhuhu( moga jambori akan datang jengking mendapat tempat)
untuk pertandingan kebudayaan mendapat tempat PERTAMA (hehehehe...biasalah suara aku sedap sgt kowt tu yg dpt tempat pertama..yarkhhhhh)


kegembiraan yang kteowg rasa ni akhirnyer diuji bila terlibat dalam kemalangan selepas tamatnyer jambori...berlaku dalam perjalanan ke Alor Setar untuk melawat kolej tentera udara selepas semalaman berada di Pulau Langkawi..

JKW 40 yang dibangga-banggakan 'cedera' dirempuh ATOZ...(bas sebesar alam pun nak dirempuhnyer!!!...huhuhuhuh) time nie terkejut yang amat sangat.... nasib baik en driver bas cekap...

program yang akan kami ikut pada 23 n 24 hb 12 terpaksa dibatalkan... aku sangat kecewa n sedih...huhuhuhu kalau diikutkan kteowg akan melawat TLDM Lumut.. time tue akibat kerosakan teruk pada bas, staff kteowg menelefon pegawai KO UiTM Perlis untuk menginap semalaman di kolej n menggunakan khidmat bas UiTM Perlis.
kami menginap di kolej Cengal di UiTM Perlis dan bertolak balik ke Segamat keesokkan harinya....(part paling malas nak punggah beg untuk dipindahkan ke bas perlis....siksa seyh....berpeluh2..tengahari buta kowt!)

No comments: