Tuesday, May 25, 2010

sapa kita 10 tahun akan datang?

pernah x korang fikir apa yang akan berlaku 10 tahun akan datang?.kadang-kadang sebelum melelapkan mata aku akan fikir apa yang akan berlaku 10 tahun akan datang..
apa terjadi dengan diri aku...masih panjang usiakah? kalau sudah berkahwin,akan bahagiakah hidup aku? kalau bekerja,aku amanahkah dengan tanggungjawab yang diberikan?

bulan julai makin dekat, dan aku akan menikmati segalanya di tahun akhir pengajian diploma dalam business studies..dan selepas itu, apa hala tuju hidup aku?
elokkah keputusan diploma aku untuk melayakkan diri aku menyambung pengajian ke peringkat ijazah? arghhhhhhh, makin besar makin banyak perkara yang perlu difikirkan..

yang boleh aku buat merancang apa yang perlu untuk hidup aku n famili aku..
ayat biasa KITA HANYA MERANCANG TUHAN YANG MENENTUKAN SEGALANYA~

No comments: