Saturday, May 22, 2010

pagi bangun buat sarapan..

bukan nak membangga diri coz buat sarapan pagi, walaupun dah tua bangka still dikejut ngan mem supaya buat sarapan pagi...bengkak rasa hati ini bila disuruh bangun di pagi ahad...
jadi mee hoon tu agak hancur sebab geram kena bangun pagi...hahahaha (xder r aku nk buat macam tue..percaya ker??)
yang x boleh blah aku yang buat segala2nyer sedangkan makcik-makcik(adik-adikku) enak saja tidur di pembaringan...memang bikin hangin satu badan la...
tapi apa-apa pun memproses mee hoon menjadi mee hoon yg sedap untuk dimakan tetap berjalan walaupun hati mendidih jer nih...
sifat dengki x habis-habis aku nih...buat sarapan kan dapat pahala...aida..aida..
apa nk jadi ngan ko nie??? tapi aku tetap pikir yang dengki kena jugak ada kalau x adik-adik aku bermaharajalela la.. aku jerk yg kena masak...banyak cantik muka nak isi tembolok korang sedangkan aku yang bertungkus lumus buat segala...
akhir sekali, walaupun hati ni bengkak serta mendidih, bila diorang makan masakan aku n habis kemudian dipuji plak masakan aku sampai aku kembang segala...rasa bengkak n mendidih di hati hilang begitu sajer...
tata.. :)

No comments: