Sunday, November 6, 2011

all about my classmates
















salam semua...lama sudah x menjenguk blog saya ni..semua gambar ni adalah classmates saya..semuanya baik dan ramah sekali...sem ni dapat sekelas ngan kawan sebatch ngan saya syarifah fadhilatul dalina binti syed abdul rahaman...saya sayang sgt kat dia...

tapi agak terkilan sebab ada sowg lagi classmate sy yg xder dlm pic yg ramai2.. ni kawan sy merangkap rakan komander saya..mazlina mohd ayub

lagi sowg kawan saya yg understatus sama mcm ngan saya nama die dayang amanina syafiqah abdul aziz..tp x lama lagi title understatus tu sy sowg je la pegang,,sbb dier ngah kenal2 ngan someone...hehehehehehe....


yang pakai cermin mata tu die lah...kawan luahan perasaan kt dia lah..dlm byk2 kawan kt KBM ni dia je yang bila sy bercerita pandang trus kat mata dia...bila dengar cerita dia saya pandang mata dia...x ramai kawan sy berani pandang mata dia..sy puji dia sebab die sgt konsisten, bila buat sesuatu, dia buat sungguh2...

kawan2 lelaki saya ada yang kuat mengusik, suka ketawa besar, suka tengok dowg mengah bila kena naik tangga coz lif sesak..hehehehe(sapa suh lambat! hehehehe) suka tengok dowg time hr isnin n jumaat..sumer smart2 belaka..n bila dowg berambut pendek...sumer makin bertambah hensem...

kawan2 pempuan lak..macam2 perangai ada..hehehehe... kadang2 bila time perhatikan tingkah laku dowg tersenyum sendiri...sumer cantik2 belaka...tp ada gak yg sy tawar hati..cakap2 biasa bleh la...tp nk baik mcm dulu x la kowt..biasa2 je boleh la...

tapi macam biasa bila habis kelas dan menapak dari KBM ke rumah perasaan sunyi terus menghambat diri..:)
sekian..

No comments: